Vrije vrije vrijdag



Vrijdag is mijn vrije dag. 

Dat heb ik al een tijd zo en dat wil ik er ook in houden. Het geeft me rust om te weten dat ik dan mijn eigen tijd kan indelen. 
Alleen wanneer er echt iets bijzonders is ruil ik mijn werkdagen om.

Vandaag uitgebreid uitgeslapen. Langer dan ik zou willen, terwijl ik gisteravond toch voor 12 uur in mijn bed lag. Telkens wanneer ik even wakker was en dacht op te staan zakten mijn ogen weer dicht.
Ik heb er maar aan toe gegeven.
Zwart witte kat die op zijn rug ligt te slapen.

Dat betekend dan wel dat de halve dag al weg is.
Ontbijtje gemaakt en een pakket klaar gemaakt voor verzending.
Ik had schoenen besteld, Fitflops. Heerlijke zachte binnenzool hebben die. 
Helemaal geschikt voor mensen met hielspoor. En hoewel dit eigenlijk wel over is blijft het een gevoelige plek bij mij.
Maar ik had meerdere paren besteld en wilde er maar één houden. De rest moest terug. 

Kwamen de schoenen nou niet uit Engeland. Dat had ik me niet echt gerealiseerd toen ik bestelde.
Maar wanneer je er even voor gaat zitten is het niet zo ingewikkeld om terug te sturen. Niet anders dan bij Wehkamp of Neckermann.
Blauwe veterschoenen van het merk Fitflop met zachte binnenzoolAlleen de verzendkosten waren wat meer. Ik heb het via MyParcel verstuurd. Wat we ook altijd doen met pakketjes voor Embrace the World, onze eigen zaak, en dat scheelde enorm. Post NL is toch wel zo enorm duur. Dat scheelt een hoop. 

Maar door al dat uitslapen heb ik niet veel aan de website kunnen doen. Onze zaak is een webwinkel in cadeau- en gebruiksartikelen. Voornamelijk Fair trade. Plus een groothandel in Hakhonig. 
Het loopt nog niet zo hard en dat zou ik wel willen. Maar dan moet je er wel wat aan doen. 
Kijk en dat zit mij nu zo op de nek. Dat ik eigenlijk vind dat ik daar wat aan had moeten doen.

Vind het best lastig dit naast mij neer te leggen. Het mezelf niet aan te trekken. 

Reacties